Patrauklus naujienlaiškio dizainas – galimybė būti pastebėtam - Vivasend - patogus ir galingas el. laiškų marketingo įrankis

Patrauklus naujienlaiškio dizainas – galimybė būti pastebėtam

Galima įvardinti ne vieną būdą, kaip internetinę prekybą vystantys verslininkai klientams gali perduoti naujausią informaciją apie savo verslą ir taip palaikyti su jais ryšius. Vienas tokių – naujienlaiškių siuntimas. Tai jūsų verslui gali padėti pasiekti išties gerų rezultatų, jei tik negailėsite laiko ir sukursite įspūdingą naujienlaiškio dizainą. Pateikiame keletą idėjų, kuriomis pasinaudoję, savo laiškus padarysite patrauklesniais vartotojams ir paskatinsite juos dar labiau domėtis jūsų verslu.

  1. Parinkite tinkamą naujienlaiškio dydį

Tinkamai parinktas naujienlaiškio dydis yra išties svarbus gero naujienlaiškio dizaino elementas. Norėdami, kad naujienlaiškis atkreiptų vartotojų dėmesį, jis turi būti tam tikro pločio ir aukščio. Rekomenduojamas el. laiško plotis yra nuo 550 iki 600 pikselių, aukštis – nuo 1 500 iki 2 000 pikselių. Laiško ilgis nėra griežtai ribojamas. Tačiau kuo trumpesnis tekstas, tuo didesnė tikimybė, kad vartotojai jį perskaitys iki galo. Kurdami naujienlaiškį svarbiausią informaciją patalpinkite tarp pirmųjų 300 – 500 pikselių, esančių laiško viršuje. Atlikti tyrimai rodo, kad būtent šią vietą atsidaręs jūsų laišką gavėjas pamatys pirmiausia. Taigi, rengiant  naujienlaiškį parinkite tokius jo matmenis, kad skaitytojai be didelių pastangų galėtų jūsų laišką peržiūrėti ir mobiliajame telefone, ir kompiuteryje. Tai gali turėti didelės reikšmės laiškų atidarymo rodikliams.

  1. Suteikite galimybę naujienlaiškį peržiūrėti pasirinktoje naršyklėje

Kartais vartotojai jūsų laiškų negali atsidaryti dėl mobiliuosiuose įrenginiuose nustatytų apribojimų. Juk šiais laikais daugumą laiškų peržiūrime savo telefone. Todėl kurdami naujienlaiškį jo viršuje ar apačioje įterpkite nuorodą „Žiūrėti šį el. laišką savo naršyklėje“ (angl. View this email in your browser). Ši nuoroda yra gana svarbus laiško dizaino komponentas. Ji jūsų naujienlaiškiui suteiks patikimumo ir leis vartotojams jį peržiūrėti jiems patogiu būdu.

  1. Naudokite vaizdo redagavimo programą „Photoshop“

Patraukliam naujienlaiškio dizainui sukurti gali pasitarnauti ir daug laiko bei pastangų nereikalaujanti vaizdo redagavimo programa „Photoshop“. Pasitelkę šią programą galėsite matyti bendrą vaizdą ir parengti unikalų naujienlaiškio maketą. Galėsite patys suprojektuoti įdomią naujienlaiškio antraštę bei foną, kūrybingai pateikti naujienlaiškio turinį, patalpinti vartotojų dėmesį patraukiančių nuotraukų ir pan. Pasinaudokite visomis informacinių technologijų galimybėmis – taip jūsų naujienlaiškis išsiskirs iš konkurentų.

  1. Sugalvokite išskirtinę naujienlaiškio antraštę (angl. header)

Neretai manoma, kad naujienlaiškio antraštei neverta skirti daug dėmesio. Tai netiesa. Antraštė yra viena svarbiausių gero naujienlaiškio dizaino dalių. Tai yra pirmas dalykas, kurį atsidarę jūsų laišką pamatys vartotojai. Todėl į antraštę įterpkite savo prekės ženklo logotipą, įmonės pavadinimą ar dar ką nors, kas žmonėms padėtų lengviau jus atpažinti. Kurdami antraštę įdėkite įvairių nuotraukų, skambių šūkių, tačiau kartu nepadauginkite vaizdų ar žodžių. Tai gali blaškyti skaitytojų dėmesį.

  1. Pagrindinę naujienlaiškio dalį (angl. main part of the newsletter) pateikite aiškiai ir suprantamai

Kurdami naujienlaiškį pasistenkite, kad pagrindinė jo dalis – svarbiausias pranešimas – būtų suprantamas, lengvai skaitomas ir neperkrautas informacija. Tai pasieksite, jei padidinsite šios dalies teksto šriftą, atskirsite jį pastraipomis ir patalpinsite po naujienlaiškio antrašte. Taip vartotojai, nepasiklys informacijos sraute, lengviau įsisavins jūsų žinutę, o jūs išlaikysite paprastą, bet patrauklų naujienlaiškio dizainą.

  1. Naujienlaiškio pabaigoje sukurkite poraštę (angl. footer)

Naujienlaiškio poraštė yra kelios paskutinės naujienlaiškio eilutės. Čia įterpkite socialinių tinklų „Facebook“, „Linkedin“ ar „Instagrams“ mygtukų, raginančių  skaitytojus pamėgti jūsų „Facebook“ puslapį, dalintis įmonės turiniu su draugais ir pan. Jei norite, kad šie mygtukai derėtų prie bendro naujienlaiškio vaizdo, jų dydį, formą ir spalvą priderinkite prie įmonės logotipo ar laiško fono. Šioje naujienlaiškio dalyje taip pat būtinai nurodykite kontaktinius įmonės duomenis, pateikite nuorodą, leidžiančią skaitytojui atsisakyti naujienlaiškio prenumeratos ar kitą jūsų klientams reikalingą informaciją. Taip jie žinos, kur apie jūsų veiklą gali sužinoti daugiau, o prireikus ir kaip su jumis susisiekti.

Taigi, jei norite sukurti unikalų naujienlaiškio dizainą, šie patarimai jums tikrai pravers. Juos pritaikius jūsų naujienlaiškiai taps vienu mėgstamiausiu vartotojų turiniu, o jums padės pasiekti geresnių laiškų atidarymo rodiklių.