Atkreipkite dėmesį: nors Jūsų išsiųstų laiškų atidarymo rodikliai yra išties įspūdingi, vis dėlto svarbiausia yra tai, ką gavėjai veikia atidarę laišką. Jeigu vartotojas atlieka Jūsų numatytą veiksmą – puikiai padirbėjote. Jeigu ne – pasitelkę „Vivasend“ analizės platformą išsiaiškinkite, kuriame etape kilo problema ir ieškokite būdų, kaip ją spręsti.

Rezultatų analizė

Mokykitės iš svetimų klaidų

Iš klaidų mokomės greičiau. Bet kam klysti pačiam, jei tiek kartų jau yra suklysta kitų? Netinkamas el. laiško pavadinimas, netikslinga ar nelojali auditorija, nuobodus turinys, blankus vizualinis sprendimas,  siunčiamas daug  vietos ir laiko  užimantis PDF failas – tai vienos  dažniausiai daromų naujienlaiškių klaidų, kurių rezultatai nedžiugina.

Nuolat bandykite – taip tobulėsite kasdien

Pažinkite savo prenumeratorius, išbandykite keliolika skirtingų marketingo strategijų, rizikuokite. Nei mažam, nei dideliam verslui nėra vieno sėkmės recepto. Tik nuosekliai testuodami, analizuodami ir sekdami rezultatus pasieksite daugiau. Pasitelkus automatizuotą „Vivasend“ naujienlaiškių siuntimo programą tai padaryti bus paprasta.