analizuoti ir tobulinti kampanijas

Svarbu pažymėti, kad nors ir laiškų atsidarymo rodiklis yra iškalbingas, vis dėlto svarbiausia yra tai, ką vartotojai veikia atsidarę jūsų laišką. Jeigu vartotojas atlieka jūsų numatytą veiksmą – puikiai padirbėjote. Priešingu atveju – laikas surasti, kuriame etape atsiranda problema, o tada jau galima ieškoti būdų, kaip ją išspręsti.

Rezultatų analizė

Mokykitės iš svetimų klaidų

Iš klaidų mokomės greičiau, bet kam klysti pačiam, jei tiek kartų jau suklysta kitų? Netinkamas el. laiško pavadinimas, netikslinga, nelojali auditorija, nuobodus turinys, blankus vizualus sprendimas, drauge siunčiamas daug sveriantis ir daug laiko sunaudojantis PDF failas – tai vienos iš dažniausiai daromų naujienlaiškių klaidų, kurių rezultatai nedžiugina.

Nuolat bandykite – taip tobulėsite kasdien

Pažinkite savo prenumeratorius, išbandykite keliolika skirtingų marketingo strategijų, rizikuokite – nėra vieno recepto visiems verslams, tad tik nuosekliai testuodami ir sekdami rezultatus pasieksite daugiau. Neabejojame, kad nuolat ir reguliariai išbandydami naujus būdus ilgainiui pranoksite patys save, o tai padaryti labai paprasta pasitelkiant automatizuotą naujienlaiškių siuntimo programą.