Naujienlaiškiai: kuo jie naudingi jūsų verslui?
Galima įvardyti ne vieną priežastį, kodėl naujienlaiškiai gali būti naudingi jūsų verslui. Pirmiausia, jie jums leidžia sukurti artimą ryšį su klientu, palaikyti bendravimą ir paskatinti vartotojus nuolat domėtis jumis bei jūsų parduodamomis prekėmis ar paslaugomis. Naujienlaiškiai – taip pat veiksminga priemonė norint savo verslu sudominti tikslinę auditoriją. Siųsdamos naujienlaiškius, įmonės gali sužinoti pirkėjų poreikius, pasiekti platų vartotojų ratą ir per trumpą laiką šiems perduoti aktualią informaciją apie juos dominančius dalykus. Negana to, naujienlaiškiai nereikalauja didelių išlaidų, todėl verslininkams juos siųsti apsimoka. Tai, ko gero, vienas pigiausių būdų plečiant savo įmonės reklamą internete.
Konversijos rodiklis: ką daryti, kad jis būtų toks, kokio tikitės?
Naujienlaiškiai – viena efektyviausių elektroninio pašto rinkodaros (angl. email marketing) priemonių. Tinkamai parengus naujienlaiškį, jis jūsų svetainei gali duoti išties daug naudos. Tačiau kokių priemonių imtis, kad klientai lauktų jūsų laiškų, juos atsidarytų, perskaitytų atsiųstą naujienlaiškį ir taip padidintų jūsų verslo konversijos rodiklius?
Sukurkite patrauklią el. laiško temą
Per dieną gauname daugybę laiškų. Todėl norėdami, kad vartotojai atsidarytų jūsų laišką, svarbu tinkamai suformuluoti laiško temą. Nors iš pirmo žvilgsnio laiško antraštė atrodo nereikšmingas dalykas, skirkite jai pakankamai dėmesio. Įdomi laiško tema turi didelę reikšmę siekiant geresnių laiškų atidarymo rodiklių. Kad antraštė sudomintų klientą, ją formuluokite klausimo forma, vartokite aktualią ir svarbią informaciją perteikiančias frazes, įtraukite reikšmingų statistinių duomenų, tokių kaip kainos ar nuolaidos, įterpkite gavėjo vardą ir pan. Tai jūsų el. laiškui suteiks patikimumo ir paskatins pirkėją jį atsidaryti.
Segmentuokite savo el. laiškų sąrašą
Grupuokite savo klientų el. paštus. Suskirstykite juos į tam tikras grupes pagal vartotojų demografinius rodiklius, pirkimo įpročius, naršymo svetainėje aktyvumą ir pan. Tai jums padės nepasiklysti klientų sraute, siųsti jiems kokybiškus ir jų interesus atitinkančius laiškus ir, žinoma, padidinti konversijos rodiklius.
Siųskite el. laiškus, kurių turinys atitiktų vartotojo apsipirkimo kelionės etapą
Klientų duomenų bazės segmentavimas leidžia laiško turinį pritaikyti konkrečiam kliento apsipirkimo kelionės (angl. customer journey) etapui ir taip paskatinti šį jį perskaityti. Žinodami, kuriame apsipirkimo etape yra vartotojas, laiškus jam siųskite atsižvelgdami į tam tikrus kriterijus: laiką, kada klientas užsiregistravo jūsų el. pašto adresų sąraše, ankstesnius pirkimus, išlaidas ir kt. Šie parametrai jums taip pat gali būti naudingi siekiant nustatyti, kokiu metu efektyviausia siųsti laišką klientui, koks turėtų būti laiško turinys ar kokį el. laiško tipą pasirinkti: ar siųsti registracijos pasveikinimo laišką, palikto krepšelio priminimo laišką ir kt. Tai taip pat svarbu, norint pagerinti laiškų atidarymo ir konversijos rodiklius.
Pasirinkite tinkamą el. laiško dizainą
Nemažai el. laiškų gavėjų nedelsiant ištrina laišką, jei jis nepritaikytas mobiliesiems telefonams. Juk dauguma vartotojų el. paštą tikrina savo telefone. Todėl laiško pritaikymas mobiliesiems įrenginiams gali turėti didelės reikšmės jūsų konversijos rodikliams. Kad klientas susidomėtų jūsų laišku ir atsidarytų jį savo telefone, parinkite tinkamą laiško dizainą ir pritaikykite jį išmaniesiems įrenginiams: stenkitės, kad laiško antraštė būtų trumpa ir aiški, turinys logiškas ir įskaitomas, suskaidytas pastraipomis, o pats laiškas nepadidintų mobiliojo įrenginio apkrovimo. Visi šie kriterijai išties svarbūs, į juos atsižvelgę, tikėtina, galėsite džiaugtis ne tik išaugusiais laiškų atidarymo rodikliais, bet ir geresniais konversijos vidurkiais.
Gavėjui paspaudus el. laiške esančią nuorodą, nukreipkite jį į landingą (dar kitaip vadinamą landing page)
Nukreipti pirkėją į landingą, kad jame atliktų jūsų norimą veiksmą (užpildytų užklausą, įsigytų prekę ir pan.), yra viena svarbiausių el. pašto rinkodaros sudedamųjų dalių. Tai reiškia, jog kiekvienas išsiųstas laiškas turi turėti nuorodą, kurią atsidaręs jūsų laišką pirkėjas paspaustų. Tinkamam landingui sukurti svarbi ir informacija, pateikiama pačiame laiške. Jei ji bus panaši į informaciją, kurią klientas tikisi rasti paspaudęs nuorodą, jis žinos, jog nuėjęs į jūsų svetainę, ten ras jį dominančią prekę ar paslaugą. Laiško žinutė ir jūsų tinklapio informacija gali būti siejama panašiomis antraštėmis, paveiksliukais, įmonės logotipu ir pan. Taigi siekiant optimizuoti konversijos rodiklius, tinkamai parengtas landingas yra išties svarbus.
Pateikite kokybišką ir įdomų naujienlaiškio turinį
Norint pasiekti geresnių konversijos rodiklių, svarbu skirti pakankamai dėmesio ir pačiam naujienlaiškiui bei jame pateikiamai informacijai. Pasistenkite, kad jūsų siunčiamame naujienlaiškyje būtų pateikta tik pati svarbiausia įmonės informacija. Pasirūpinkite, kad ji būtų aiški, suprantama ir aktuali, tačiau kartu ir įdomi, kelianti smalsumą. Būtinai išanalizuokite, kokiai auditorijai naujienlaiškyje esanti informacija gali būti aktuali. Jokiu būdu nesiųskite laiškų tiems vartotojams, kuriems jūsų žinutė nebus įdomi. Tai jūsų verslui nepridės papildomos vertės.
Taigi, jei ieškote efektyvios priemonės, padėsiančios jūsų įmonei pagerinti konversijos rodiklius, vystykite naujienlaiškių siuntimo kampaniją. Tai puikus būdas palaikyti ryšius su esamais klientais, pelnyti jų lojalumą ir paskatinti juos dar ne kartą sugrįžti į jūsų svetainę ar elektroninę parduotuvę.