Elektroninio pašto rinkodara – puikus būdas į savo verslą pritraukti daugiau klientų - Vivasend - patogus ir galingas el. laiškų marketingo įrankis

Elektroninio pašto rinkodara – puikus būdas į savo verslą pritraukti daugiau klientų

Nemažai verslininkų, vystančių internetinę prekybą, norėdami perduoti klientams aktualią informaciją apie savo verslą pasitelkia elektroninio pašto rinkodarą (angl. email marketing). Ši rinkodaros rūšis jūsų verslui gali duoti išties daug naudos, jei tik tinkamai išnaudosite jos teikiamas galimybes. Taigi, kokių veiksmų imtis, kad el. pašto rinkodara patenkintų jūsų lūkesčius ir padėtų išsiskirti iš konkurentų, o klientai lauktų jūsų laiškų ar naujienlaiškių ir juos perskaitytų. Pateikiame keletą idėjų, kuriomis pasinaudoję, paskatinsite daugiau vartotojų domėtis jūsų verslu.

 

Sukurkite CTA (angl. call-to-action)

Kadangi per dieną elektroninių laiškų gauname nemažai, jie turi kelti susidomėjimą ir norą apie jūsų siūlomas prekes ar paslaugas sužinoti daugiau. Tai pasiekti galite į savo siunčiamus laiškus įtraukdami CTA. Atlikti tyrimai parodė, kad laiškai, kuriuose yra įdėtas bent vienas CTA, paspaudimų rodiklius (angl. click-through-rate) gali padidinti daugiau nei 370 procentų. Tiesa, tik tinkamai parinktas, išsiskiriantis ir gerai pritaikytas CTA gali užtikrinti el. pašto rinkodaros efektyvumą ir patraukti skaitytojo dėmesį. Todėl pasistenkite, kad skaitydamas tekstą pirkėjas jį pastebėtų – padidinkite ar paryškinkite jo šriftą, kad likęs tekstas jo neužgožtų.

Tinkamai parenkite interneto svetainę

Norint, kad el. pašto rinkodara padėtų pasiekti norimų finansinių tikslų, pasirūpinkite ir savo įmonės internetine svetaine. Pasistenkite, kad ji neužstrigtų, ją būtų lengva pasiekti, o turinys būtų kokybiškas ir informatyvus. Taip pat tinkamai ir unikaliai parenkite savo svetainės turinį bei struktūrą, kad pirkėjas, paspaudęs jūsų laiške esančią nuorodą ir užėjęs į jūsų tinklalapį, rastų ko ieško ir nuspręstų tai įsigyti pas jus. Tai leis jums pasiekti aukštesnių pardavimų rodiklių.

Sukurkite persiuntimo programą

Kartais vartotojai jūsų siunčiamų laiškų neatsidaro vien dėl to, kad jumis nepasitiki ar apie jūsų įmonę neturi pakankamai informacijas. Tai pakeisti gali padėti persiuntimo programa (angl. referential program). Jos metu siųskite laiškus jau esamiems savo klientams, kad šie apie jūsų įmonę papasakotų savo draugams ar šeimos nariams ir paskatintų juos apsilankyti jūsų internetinėje svetainėje. Tokiu būdu jūs ne tik apie save priminsite ištikimiausiems klientams, bet ir plėsite jūsų verslu besidominčiųjų ratą.

Pasidalinkite esamų klientų atsiliepimais

Siekdami išsiskirti iš konkurentų ir į savo tinklalapį pritraukti naujų pirkėjų, savo siunčiamuose laiškuose pasidalinkite jau turimų klientų atsiliepimais apie jūsų suteiktas paslaugas ar parduotą produkciją. Ši informacija gali padėti potencialiam pirkėjui pasirinkti jūsų įmonę, nesižvalgant į konkurentus. Teigiami esamų klientų atsiliepimai galimam klientui, ieškančiam geriausio sprendimo, taip pat gali tapti kokybės ženklu, garantuojančiu, kad pasirinkęs būtent jus gaus norimą paslaugą ar dominančią prekę.

Siųskite automatinius laiškus apie įvykdytą pirkimą (angl. Transactional Emails)

Dažnai šie laiškai vartotojų laikomi nuobodžiais ar net nereikšmingais, tačiau iš tiesų jie padeda klientams labiau pasitikėti jumis. Kiekvieną kartą klientui apsipirkus jūsų internetinėje parduotuvėje, išsiųskite jam tai patvirtinantį automatinį laišką. Tai nereikalauja didelių laiko sąnaudų, tačiau gali pasitarnauti siekiant pelnyti pirkėjų lojalumą.

Įterpkite vaizdo įrašą

Norėdami, kad jūsų naujienlaiškis būtų patrauklesnis, į jo turinį įtraukite vaizdo įrašą, kuriame pirkėjams įdomiai pristatote savo teikiamas paslaugas ar produktus. Šiais laikais dauguma vartotojų el. paštą tikrina tiesiog savo telefone. Todėl pasirūpinkite, kad jūsų norimas vaizdo įrašas būtų pritaikytas mobiliesiems įrenginiams, tačiau kartu nepadidintų jų apkrovimo. Jei viską atliksite tinkamai, tai gali puikiai pasitarnauti siekiant didesnio pirkėjų susidomėjimo jūsų verslu ir geresnių laiškų atidarymo rodiklių.

Sumaniai pateikite informaciją apie savo verslą

Kuriant naujienlaiškį labai svarbu jame esančią informaciją skaitytojams perteikti įdomiai ir nenuobodžiai. Pirmiausia, apgalvokite, ką šia informacija norite pasakyti skaitytojams: pranešti apie sezoninius pasiūlymus, informuoti apie planuojamas akcijas ir pan. Tai priklauso nuo verslo, kuriuo užsiimate. Taip pat negailėkite pastangų patraukliam naujienlaiškio dizainui sukurti. Pasitelkite įvairių efektų ar svarbius faktus apie savo verslą pristatykite naudodami infografikus – grafiškai apipavidalintus, spalvingus paveiksliukus, atkreipiančius klientų dėmesį. Taip jie galės greičiau peržvelgti didelį informacijos kiekį, o jūs – lengviau parduoti savo produkciją.

 

Taigi, jei norite, kad el. pašto rinkodara duotų norimų rezultatų, pasinaudokite šiais patarimais. Jie tikrai pravers norint išsiskirti iš konkurentų ir į savo svetainę ar elektroninę parduotuvę pritraukti daugiau klientų.